Asiakasohjeet Mentoriksen asiointipalvelun käyttöön
Oletko kirjautumassa ensimmäistä kertaa Terapiakeskus Mentoriksen asiointipalveluun tai tarvitsetko apua asiointipalvelun käytön kanssa? Tällä sivulla ohjeistamme, kuinka ensimmäistä kertaa kirjautuminen ja tunnistautuminen onnistuu sekä kuinka yhteydenpito oman terapeuttisi kanssa on mahdollista.
Kirjautuminen ensimmäistä kertaa asiointipalveluun
Näitä ohjeita seuraamalla onnistut rekisteröitymään Mentoriksen asiakaspalveluun. Jos rekisteröitymisen kanssa on ongelmia, ole yhteydessä omaan terapeuttiisi.
Saat sähköpostiin rekisteröitymisviestin, jossa sinut kutsutaan Mentoriksen asiointipalvelun käyttäjäksi. Päästäksesi asiointipalveluun, valitse ensimmäisellä kerralla LUO SALASANA.
Ensimmäisellä kerralla rekisteröitymisen yhteydessä palvelu vaatii vahvan tunnistautumisen. Voit tunnistautua esimerkiksi pankkitunnuksillasi.
Tunnistautumisen jälkeen: Luo salasana.
Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja juuri luomallasi salasanalla.
Viestien lukeminen ja lähettäminen asiointipalvelussa
Saat uudesta viestistä aina ilmoituksen sähköpostiisi. Sähköpostin linkin kautta pääset kirjautumaan asiontipalveluun.
Uusi viesti näkyy heti etusivulla, kun kirjaudut sisään. Painamalla keskustelusta, näet viestin sisällön.
Pystyt vastaamaan kirjoittamalla viestikenttään ja painamalla lähetä. Oikealla viestikentän vierestä pystyt liittämään viestiin liitteeksi esimerkiksi kuvia tai muita tiedostoja.
Lomakkeen täyttäminen asiointipalvelussa
Terapeuttisi voi pyytää sinua täyttämään esimerkiksi esitietolomakkeen omalla laitteellasi. Lomakkeen hän lähettää sinulle viestipalvelussa. Saat sähköpostiisi viestin, kun sinulle on tullut asiointipalveluun viesti ja sähköpostin kautta pääset kirjautumaan asiointipalveluun.
Painamalla lomakkeen nimestä, pääset täyttämään lomaketta.
Kun olet valmis, paina Tallenna. Terapeutti näkee nyt täyttämisi lomakkeen.